poniedziałek, 17 października 2011

XII Osowskie Spotkania Modelarzy, 15-16.10.2011 r.


Osowskie Spotkania Modelarzy to - zgodnie z nazwą - nie wystawa, nie konkurs, a okazja do pogadania.


OSM organizuje od lat Modelarnia Osowa w Gdańsku, w czym wielka zasługa Piterpanzera.
Modeli było nie za dużo, za to bardzo wiele z nich wyszło z rąk osowskich juniorów (co jest niezwykle cenne - w końcu kto przejmie pałeczkę, gdy nas, starców, zwycięży Alzheimer i Parkinson?). Moje zdjęcia są takie sobie, bo zamiast porządnie fotografować (sc. przyłożyć się do pracy!), gadałam ze znajomymi.

Po kolei, wedle ustawienia na stołach:


Diorama "Droga do Falaise" w skali 1:25. Ofiara losu ze mnie, spóźniłam się ze zdjęciami i przyszło mi fotografować dioramę już poskładaną do pudła. Prawdziwa ofiara świerzopa jestem.


 Piękne, wielkie kartonowe lokomotywy i wagony. Mistrzostwo w swojej klasie.


Nawodne siły Kriegsmarine: dwa schnellbooty ukończone, trzeci w budowie.








 I siły podwodne, czyli zestaw ubootów wszelkiej maści. Duże, małe, co tylko chcecie. Zwróćcie uwagę na słodkie godło tego największego (w skali 1/72): - cyklista na czerwonym rowerze. Urocze!

Jedyny reprezentant dużych żaglowców: plastikowa, lekko zwaloryzowana"Vasa" .

 Stadko moich papierowych okręcików w 1/400.









 Figurki. Najpierw kurdupelki w skali 28 mm i pokrewnych. Pomiędzy nie zaplątał się mój okręcik w 1/1200. Też kurdupelek.













 Figurki pozostałe i popiersia.


Jedyny reprezentant lotnictwa: jakiś radziecki wiatrakowiec (?). Przepraszam, nie znam się na tym.

























Pancerka, w tym cała masa modeli juniorskich, druga masa IS-ów 2 i T-34 w konfiguracjach wszelakich. Skala z zasady 1/35.


Artyleria, w tym jedna samobieżna.
Widok ogólny jednego z dwóch stołów z pancerką.

I moja sympatia: Panzerjaeger IV w skali 1/144.
Małe jest piękne :)


1 komentarz:

  1. Undeniably believе that that you stаted.
    Your fаvοuгite rеason sеemеd to be at thе nеt thе еasіеѕt
    factor to undеrstand of. I ѕay to уou, I сertaіnly
    get irkeԁ while otheг people conѕіdеr сoncеrns that they just don't realize about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the entire thing with no need side-effects , folks could take a signal. Will probably be again to get more. Thanks

    Feel free to surf to my web blog :: www.buildahealthybrain.com
    Also see my web page: brain health

    OdpowiedzUsuń