piątek, 11 stycznia 2013

Bo nie ma beboków

Kolejna historyjka inspirowana piosenką.
Tym razem "Baboki" Formacji Nieżywych Schabuff:

Gdzieś głęboko pod moimi i twoimi powiekami
Tam gdzie czarów jest miasteczko, spotkasz mnie
Jestem diabłem, co się zowie i z wiedźmami jestem w zmowie
Nieźle bawię się

Na podniebnym szlaku koni, falujących morskich traw
Każdy pragnie mieć marzenia, czemu nie
Mimo błahej tak tęsknoty bolą mnie przyziemne cnoty
By nastraszyć cię

Posłuchaj i śpij, bo nie ma baboków
Jestem ja i ty, tylko ja i ty

Choć głaszczę cię nocami, pod twoimi powiekami
Robię psoty, same bzdury, przecież wiesz
Czemu świat jest taki, czemu tak wytrzeszczasz gały
Ja naprawdę bardzo kocham cię

Posłuchaj i zaśnij
Posłuchaj i śpij, bo nie ma baboków
Jestem ja i ty, tylko ja i ty

W historyjce udział wzięli:
1. Babok/Bebok - Bogeyman z Tale of War,
2. Tunnel Rats x2 z Bravo6,
3. Dwarf Miner ze Scibor Monstrous Miniatures.
4. Podstawka poskładana z odpadków, czyli kawałków kory i patyczków.

Skala Beboka - coś koło 32 mm. Skala szczurów kanałowych - 1/35. Skala krasnoluda - 28 mm. Podstawka bezskalowa.

1 komentarz: