piątek, 8 marca 2013

Federalny naval, AD 2119

Z podziękowaniem dla Victoriusa :)

Żołnierz Federacji 2119
Figurkę uznałem za arcyciekawą i wylądowała za sprawą Kasi na moim warsztacie bardzo szybko.
Jej producentem jest Andrea i sugerują oni malowanie – zresztą osprzęt taki własnie jest zlepiony z różnych elementów malowanie takiego kolorowego awanturnika-najemnika.
Stwierdziłem że to marnotrawstwo takiej figurki. Od początku założyłem że jest to żołnierz regularny.
Pojawiło się camo na spodniach i ujednolicony kolor tych wszystkich pasków i zapinek. W trakcie prac stwierdziłem że to może być idelany Federalny Naval ze świata stworzonego przez Kasię.

Na pokładzie NSM Grom XVII wsławili się między innymi w abordażu na krążownik Iberów Aquerra.
Wyszedł tak trochę mrocznie. No cóż efekt niezamierzony do końca aczkolwiek nie było innej opcji przy użytych kolorach .. podświadomie próbowałem nawiązać do klimatu Obcego czy Księżyc 44.
Figurka Andrea 54 mm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz