środa, 6 marca 2013

X Międzynarodowy Festiwal Modelarski Bytom 2013

Kolejna świetna impreza, na której udało mi się być.

Bytom to impreza z marką, i to coraz lepszą, w tej chwili chyba już największa w kraju - ponad 1300 modeli! Ogrom nie do ogarnięcia. Najwięcej tradycyjnie pancerki - pancerki dużej, pancerki małej, pancerki gotowej do boju, pancerki wypatroszonej, pancerki na winietach, pancerki luzem - w sumie 2 rzędy stołów, ciągnące się przez całą szerokość hali sportowej, na tych stołach ustawione ciasno-ciaśniutko. Sporo też lotnictwa - czyżby koniec regresu w tej dziedzinie?

Okrętów niezbyt wiele, co do figurek też mam niedosyt. Sama impreza przefajna, spotkałam kumpli, pogadaliśmy, wypiliśmy morze kawy i czekolady.

Zwiedzających tłumy, mimo to wszystko bezpiecznie, jak się zdaje.

Zdjęć zrobiłam niewiele, w sumie tylko tych modeli, które jakos tam mnie zaciekawiły. Swoje oczywiście pomijałam. Kto ciekaw, niech zerknie tutaj:

Fotorelacja Bytom 2013

Fajnie było. Za rok wybieram się znowu.

Podziękowania dla Organizatorów za świetną imprezę.

1 komentarz:

  1. Rany , mój prawie skończony, niezwodowany, nieistniejący w realu pływający potwór załapał się na dwa zdjęcia :) Miło mi ,że Cię zainteresował

    OdpowiedzUsuń