piątek, 3 lutego 2017

Leopard 2A5

Mariuszowy :) Dziękuję!


Zgodnie z obietnicą, złożoną nieopatrznie a skrupulatnie zapamiętaną :-) przedstawiam efekt swoich ostatnich prac tj. Leoparda 2A5 w skali 1:35, producent oczywiście Tamiya.
Czołg, stanowiący wyposażenie naszych wojsk pancernych, uważam za najładniejszy pojazd wojskowy w swojej kategorii, niestety moje nieudolne zdjęcia tego nie oddają, za co przepraszam.
Jak na to wskazują eksperci techniki wojskowej, jest to bardzo udana konstrukcja pod każdym względem, używana w bardzo wielu krajach NATO.
Ja swojego spotkałem podczas Święta Wojska Polskiego, zauroczył mnie sylwetką a potem zaprosił do środka i tak mi już zostało ...

Zapraszam do galerii oraz proszę o uwagi merytoryczne.
Ps. Tym razem chyba gąsienice są ok. prawda?
















3 komentarze:

  1. dla mnie bomba

    Szacun chłopie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bomba !!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam się na modelarstwie, ale ten czołg wygląda mi na mistrzostwo świata :-) No chciałem rzecz mocno wyrazić - PODOBA MI SIĘ. Szczególnie zachwycają mnie to czego nie miały dawne modele zawsze wyglądające na "prosto z fabryki". Tutaj zastosowane techniki postarzania sprawiają, iż wygląd tego modelu wygląd jest autentyczny i w połączeniu z perfekcją wykonania po prostu powala!

    Zachwyt nad wyglądem modelu studzę jakością tła, które jest NIE DO ZAAKCEPTOWANIA. Moja sugestia brzmi, aby model pokazać na tle:
    a) dużego arkusza papieru (niekoniecznie biały, ale koniecznie mający walor seemless background (tło bezszwowe)
    b) czegoś wydrukowanego, może nawet narysowanego, nawet akwarelki (plakat kinowy, opakowanie od gry itp)
    c) tła elektronicznego wstawiane w całości (wycięcie z istniejącego tła i wstawienie w "okoliczności bojowe" jest banalnie proste, choć wymaga znajomości oprogramowania
    d) tło elektroniczne gdy model ustawiony jest na tle ekranu monitora.

    To ostatnie jest szczególnie atrakcyjne :-) Wymaga nieco prób ale WARTO! Użyte w rozmyciu (tak aby nie odciągało od modelu) powinno wstrząsnąć oglądaczem :-)

    Oprócz oceny samego modelu winno się oceniać także sposób jego zaprezentowania. Nie wolno się godzić na marną jakość zaprezentowania, gdy dotyczy to wspaniałej pracy modelarskiej.

    Warto by przy okazji jakiegoś wydarzenia modelarskiego zrobić sobie warsztaty fotograficzne.
    - Profesjonalnie wykonany model zasługuje na profesjonalna prezentację. c.b.d.u.

    PS. A teraz można mnie zjeść :-)

    OdpowiedzUsuń