czwartek, 7 września 2017

Kapelan i jego jeep

Babrałam się z tą scenką dobre 2 lata.

Niby wszystko miałam, i figurki, i jeepa, a jakoś nie mogłam się zebrać i skończyć. W sumie nie wiem, czemu. I dopiero teraz...

Głównym bohaterem tej scenki jest o. Emil Kapaun, Sługa Boży. Służył jako amerykański polowy kapelan od 1944 roku, w Korei dostał się do niewoli i zmarł w obozie jenieckim.

o. Emil Kapaun

Na podstawie przedstawiających go zdjęć Bronco zrobiło zestaw "God's Blessing":

God's Blessing

Jeepa Italeri wraz z blaszką Abera dostałam od Zbyszka via Piotrek. Niestety, blaszki całej nie zużyłam: zamknęłam klapę silnika, sporo detali zginęło pod klamotami czy obrusem. Trudno.

Część klamotów wzięłam z magazynku, coś tam dokupiłam - antenę, pudła Plus Model, jakieś żywiczne walizki. Piesek Mantisa, drzewko zaraza wie skąd. Podstawka ze sklepu dla plastyków.

Całość skala 1/35.






















2 komentarze: