sobota, 24 sierpnia 2019

Inbox - HMS Pantaloon (Orel) - przydasie - skala 1/200

Przydatne i bardzo ułatwiające życie leniwemu modelarzowi.

Tak, jestem leniwa. W modelarstwie nie tyle lubię "robić", co "zrobić", a nawet - "mieć zrobione". Więc nie rajcuje mnie np. ręczne wycinanie 168 bloczków z dziurką, jeśli mogę je kupić gotowe. Dlatego jestem wdzięcznym nabywcą różnorakich przydasi do modeli.

 Wydawca - Oriol - uraczył nas całkiem bogatym zestawem dodatków do tego małego brygu. Kupiłam je wszystkie.

1. Wręgi:


2. Szablony:


3. Blaszane wanty i inne elementy wyposażenia:


 4. Drewniane pokłady:



5. Drukowane na płócienku żagle i bandera.




Z wręgami będzie trochę roboty, bo zamierzam odciąć okręcikowi dno - uważam, że okręt na stojaku wygląda niemądrze, zdecydowanie preferuję wersję na wodzie, tak jak się prezentuje w realu. Zaś Kustow projektuje swoje modele pod pełny kadłub, i dzieli wręgi wcale nie na linii wodnej. Poza tym dodaje boczne wodnice, które jednakowoż nie obejmują całego kadłuba - itd.

Żagle z kolei wydrukowane są na płócienku o nieco zbyt grubym, jak mi się wydaje, splocie. Choć nie wiem, skąd by można wziąć splot drobniejszy. Chyba tylko narysować na papierze, no ale to nie jest to.

Będzie zabawa. Oj będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz