poniedziałek, 30 września 2019

Leopardzik

Od Shidleya. Dziękuję.

Skala 1/100 lub jak kto woli 15 mm zdobywa coraz większą popularność, szczególnie związane jest to z wzrostem zainteresowań grami bitewnymi. Ja fanem gier tego typu nie jestem, ale ze względu na chorobę modelarzy, czyli chroniczny brak miejsca w szafkach, nabyłem kilka ciekawych modelików.
Dziś na rozgrzewkę przedstawiam Leoparda 2 (tak naprawdę 2A4) z gry Tanks wydawnictwa BattleFront. Jest to tzw. Tank Expansion czyli zestaw dodatkowy i zawiera 1 czołg (są zestawy zawierające pluton czołgów lub większe jednostki taktyczne). Jedna wypraska zapakowana jest w spory plastikowy blister z instrukcją składania oraz kartami załogi. Jakość detali jest świetna i pozwoli na dość dokładną (jak na tą skalę) budowę Leosia.
Oczywiście dla mnie ten zestaw będzie potrzebny do zbudowania polskiego Leoparda ;-)

A zostaje tylko żałować, że jeszcze żaden polski producent nie zauważył, że można by wydać współczesne polskie kalki do tego typu zestawów (oprócz Leoparda mamy bowiem i Rosomaki i BRDM i Dany  i Mi-24....).
Jedyny zestaw kalek do polskich pojazdów w 1/100 na jaki natrafiłem to okres Układu Warszawskiego, ale i on jest ciekawy o czym napiszę kiedyś....

Kasi dziękuje za przyjęcie do grona współautorów bloga.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz