sobota, 5 października 2019

Inbox - GPM - Star 266 Krasula - skala 1/72

Krasula. Czyli mobilne stanowisko kierowania ruchem lotniczym.

Star 266

Kupiłam to sobie, bo urzekło mnie malowanie. Oczywiście.

 Tylna strona okładki zawiera ofertę innych laserowo ciętych pojazdów w mojej ulubionej skali 1/72 (i pokrewnej HO). Hm, hm, hm...



Instrukcja składania.


Części. W sumie 7 ciętych laserowo arkuszy drukowanych na kartonie barwionym w masie.


Laser, jak to laser. Pozwala podkreślić fakturę płaskiego kartonu.





Niezwykle wręcz spodobały mi się cieniutkie gumowe uszczelki okien. Miodzio.




Arkusz z nadwoziem. Ładny, delikatny... lubimy.




Można do tego ustrojstwa dokupić laserowo cięte bieżniki opon, i chyba się na to zdecyduję. O ile w ogóle nie uda mi się zdobyć kół żywicznych, prawda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz