czwartek, 14 listopada 2019

Kino drogi

Od Roberta. Dziękuję.



Historia z kategorii – film drogi.

Starą figurkę krasnoluda z Games Workshop znalazłem na dnie szuflady. Miała dobre ponad 20 lat, mimo to, nie tknięta pędzlem, lśniła nowością białego metalu. Na jej widok owładnęła mną fala nostalgii za „starymi, dobrymi czasami.” Zdecydowałem więc ją pomalować. Szybko doszedłem jednak do wniosku, że jedna figura to za mało, że potrzebna ich więcej. Wszystko to za sprawą rodzącej się właśnie w mojej głowie wizji krasnoludów wędrujących ku przygodzie. Tego, co miało ich spotkać, jeszcze nie wiedziałem. Równie dobrze mogła to być kromka chleba ze smalcem , posypana cukrem. Nie to było jednak najważniejsze. Liczyła się droga, wędrowanie i wiatr targający brodami krótkonogich herosów. Odwiedziłem więc ulubiony sklep internetowy BATTLE MODELS i niczym Gandalf zacząłem kompletować drużynę. Wybór krasnoludzkich figur nie stanowił problemu. Czegoś jednak brakowało, czegoś dźwigającego bagaże. Tym czymś okazał się pokaźnych rozmiarów wieprzek z beczką na grzbiecie. Potem natrafiłem na stracha na wróble i wreszcie na koniec, na maleńkiego goblina, który aż krzyczał, że musi dołączyć do projektu. Wizja nabrała kształtów.
Przesyłka z zamówieniem dotarła dwa dni później i nastąpił kryzys. Nowe figury krasnoludów nijak nie pasowały do tej jednej, od której wszystko się zaczęło. Nie pozostało nic innego jak zmienić koncepcję. Workshopowy krasnolud wrócił do szuflady a drużyna stopniała do wędrowca samotnie podążającego ku swojej kromce chleba ze smalcem. Wieprzek, strach i goblin zostali na miejscu.


Obsada:

Wieprzek - SCIBOR MINIATURES
krasnolud - SCIBOR MINIATURES
strach na wróble – RISTULS CREATIONS
Goblin – SPELLCROW
kamyk – prezent od córki




1 komentarz:

  1. Wspaniały pomysł, wspaniałe pióro. Winszuję. Coś pięknego. Czekam na historię o dalszych losach Drużyny Kromki ze Smalcem. Super

    OdpowiedzUsuń