czwartek, 5 grudnia 2019

Sturmpanzer IV Brummbar

Od Victoriusa. Dziękuję.



Niedawny wypust Zvezdy w 1/100, który strasznie rozmnożył się u mnie na warsztacie. Jest to jedna z końcowych wersji Brumbara - ma już nadbudowę z km z przodu oraz dobudowę z tyłu - ale jeszcze tylko dwa pierwsze wózki na stalowych kołach. w G2 tak naprawdę to nie ma znaczenia - w minimalnym stopniu wpływa na walkę ale dobrze wiedzieć z czym ma się do czynienia :o))). Po zakupie pierwszych trzech sztuk ... z miejsca poleciałem po następne 4. Tak mnie jakoś ...
i tak  powstał 216 batalion Sturmpanzerów (bez ekranów - jednego nawet przerobiłem na wczesną wersję - uznałem że przerabianie więcej nie ma sensu - to taki smaczek) i 217 batalion Brumbarów (nazwa Brummbar obowiązuje od 1944) oraz objective - rozbity.
Debiut bojowy to Kursk .. więc sami rozumiecie że przygotowując się do tego scenariusza nie mogło zabraknać i tych wozów.

Dzięki Siostra za przyjecie na bloga.
 



















 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz