niedziela, 24 maja 2020

Inbox - Kovozavody Prostejov - SzK-38 Komar (SG-38) - skala 1/72

Mały szkolny szybowczyk.

O takie to było coś. 

 KP puściło ten modelik w kilku wersjach różniących się kalkomaniami. Ja mam wersję powojenną, cywilną, wyposażoną m.in. w polskie znaki.

Kupiłam sobie toto ładnych parę lat temu na jakiejś wystawie. Było jak pamiętam w normalnym pudełku, które jednakowoż dla celów transportowych rozcięłam usuwając boczki - i został mi tylko front oraz tył kartonika.

Tył wygląda tak:


Instrukcja. Porządna, jak to u Czechów. Kolorowa, kredowany papier.




Ramka jest cała jedna, i jeszcze zawiera kilka części z innych wersji, nie do użycia tutaj. Co więcej, w moim pudełku ramki są dwie. Znaczy dwa szybowce można zrobić.




Kalkomania.

Miła, mała, rosochata rzecz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz