sobota, 23 maja 2020

Inbox - Tamiya - US Navy Aircraft Set 2 - skala 1/350

Nie, seta 1 nie mam. I raczej nie planuję.

Ja generalnie średnio lubię japońskie firmy modelarskie. Nie z rasizmu bynajmniej, a z braku dbałości o detal. Za dużo roboty trzeba włożyć, ciężkiej fizycznej, żeby z modeli Hase, Tamki czy Aoshimy wykrzesać coś sensownego. A ja jestem leń.

Ten tu zestaw dostałam w prezencie. Tylko dlatego go mam.

Boczna ścianka pudełka:



Tył. Jedyne źródło wiedzy o malowaniu i oznakowaniu modelików.


Instrukcja składania. Mamy, jak widać, 4 typy letadel: Prowler, Hawkeye, Phantom II, Sea King.



Ramki są w pudełku dwie, identyczne. Co daje nam w sumie 4 phantomy i po 2 egzemplarze pozostałych typów.



Szary, nieprzezroczysty plastik. Albo trzeba samemu wyrzynać okienka, albo zamalować je srebrzanką, albo... kupić coś lepszego, z przezroczystego tworzywa.


Kalkomania. Częściowo już przeze mnie nadgryziona, jednego phantoma zrobiłam do jakiejś dioramy. Tylko znaki rozpoznawcze + napisy NAVY, bez oznaczeń indywidualnych.


1 komentarz: