wtorek, 22 listopada 2011

Symultanka odc. 2 - Henryk Probus

No to dzisiaj moje mazaje.

Ja zrobiłam mojego figurka wedle tej oto ministury z Kodeksu Manesse:
Książę Henryk Probus w pysznym stroju turniejowym, kapiący od złota, kolorów, blasku i lśnień.
Malowałam go kolorami ostrymi, czystymi, żadnych półtonów, szarości ani brudzeń. Tylko trochę piaskowego pyłu na końskich kopytkach. Uff, trudne to było doświadczenie ;)
Miniaturę - tło za Heńkiem namalował dla mnie Robert Diabeł, heraldyk, miniaturzysta i znawca epoki. Bardzo, bardzo wielkie dzięki - za miniaturę, za porady, za wsparcie, za pomysły, za konsultacje na bieżąco.
Kolejne podziękowania dla Marcina Dextera za doping, dla Victoriusa, Staszka, Ani i Andrzeja za jw., dla wszystkich pozostałych za całokształt.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz