piątek, 14 czerwca 2013

Thorin Dębowa Tarcza

Kolejna fajowa praca Dextera...

Widziałem Thorina w formie popiersia.
Potężny, starszy krasnolud o poważnej twarzy, siwej brodzie. Taki jak przystoi, by być nowym królem. Bardzo mi się podoba. Żałuję, że nie można zdobyć figurki podobnie zrobionej ale w całości.
Ten krzyżowiec leżał u mnie chyba od zeszłorocznego Bytomia.  Docelowo miał stanąć obok 2 kolegów tworząc małą scenkę. Leżał. Czekał. Oglądając z córką Hobbita, zwróciłem uwagę na moment, gdy Thorin złazi z drzewa, by stawić czoło białemu Orkowi. Niestety kiepsko mu poszło. Ta scena jakoś sama przypomniała mi wcześniej kupioną figurę. Po wyjęciu z szuflady zmieniłem w niej to i owo, coś dodałem, coś upiłowałem, trochę dokleiłem i zrobiłem sobie własnego Thorina. Wyszedł jak wyszedł. Jest wiele młodszy niż Kaśki, ale licho wie jak i kiedy starzały się krasnoludy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz