wtorek, 3 września 2019

Starówka

Od Victoriusa. Dziękuję.



Sd.Kfz 251 D Starówka


Powstanie trwa !
Przedstawiam model niemieckiego transportera zdobytego przez powstańców . 7 sierpnia został on zdobyty przez żołnierzy II plutonu 101 kompanii batalionu "Bończa" , zgrupowania "Róg". Pomimo że nie brał udziału w walkach - miał ogromne znaczenie propagandowe.
Więcej : http://www.info-pc.home.pl/whatfor/baza/pojazdy_w_powstaniu_starowka.htm


Wybrałem model Tamiya - bo ten jest najbardziej dostępny. Najsłabszymi elementami tego modelu są gąsienice - postanowiłem umieścić na tym modelu Friule. Niestety potrzebowałem trochę czasu (dużo więcej niż zakładałem) i jedną taśmę aby nauczyć się montować te gąski efektywnie i trwale (od razu mówię - instrukcja do bani). Dopiero drugą taśmę wykonałem po swojemu i ona zachowuję się tak jak Friula - "pracuje".


Model Tamiya 1/35, gasienice Friule, kalkomanie Toro.


Miłego oglądania










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz