sobota, 8 maja 2021

Inbox - Sword - Vought V-173 Flying Pancake - skala 1/72

 Przearcydziwadło. 

Flying Pancake

Dostałam toto w prezencie - wielkie dzięki, Adam! Dostałam w zasadzie same części modelu + wyciętą tylną stronę okładki z malowaniami. Bez instrukcji i frontu pudełka, reprodukuję zdjęcie z netu. Przy czym to, że nie mam instrukcji, w sumie nie ma znaczenia. Proste to jak konstrukcja cepa. 

Malowania. Dostał mi się prototyp, więc oba malowania żółte. 


Części:




Trochę mnie zastanawia ta gładka, połyskowa powierzchnia pączuszka. W sensie, jak tego będzie się trzymać farba. 


Części żywiczne. Miło. 


Kabina: 


Szybki. Vacu. Nie lubimy, ale damy radę. 



Kalkomania. Mnie ona na nic, bo...


...bo mój pomysł na ciasteczko wygląda tak:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz