sobota, 19 sierpnia 2023

Inbox - Army Painter - Speedpaint Metallics Set 2.0

 Od Shidleya. Dziękuję.

Speedpainty to farby do szybkiego malowania i grania (jak mówi slogan "Paint and play"), w użyciu analogiczne do Xpress'ów Vallejo. 
Ponieważ zawsze miałem problem z metalikami zaopatrzyłem się w zestaw AP w nowej formule 2.0.
Co formuła wnosi nowego?, oprócz większej liczby kolorów, skrócono do ok 2 godzin czas reaktywacji farb, który we wcześniejszej wersji potrafił być zmorą - bo jak mam szybko grać gdy farba rozlewa się i niweczy inny kolor... 
Zobaczymy jak sprawdzi się nowa formuła
Pamiętajmy jednak, że SpeedPainty podobnie jak Xpressy nakładamy na podkład i tu sporo zależy czy będzie to podkład biały czy szary czy jakikolwiek inny, gdyż odcień barw będzie zupełnie inne.

A teraz o samym zestawie - 10 kolorów ( z czego moje zainteresowanie najbardziej zwrócił Aztec Gold - zielono-złoty...) do tego pędzelek AP: Basecoating oraz broszurka + ulotki reklamowe. Farby i pędzelek zapakowane w plastikowy - przydatny blister (w końcu nie codziennie używam metalików), ulotki, broszurka luzem w fajnie wykonanym pudełku robią dobre pierwsze wrażenie. Zobaczymy jak sprawdzą się w praniu.
W mojej opinii brakuje w takim zestawie (choć można wykorzystać pudełko) wzornika na który można by było wykorzystać do zobaczenia jaką barwę realnie mają farby i jak rozkładają się na fakturze modelu (ale od czego są aftremarkety - już można znaleźć drukowane nakładki na zakrętki farb np. w formie głowy orka ;-)  ).

No to teraz zdjęcia

Kasi dziękuję za przyjęcie na bloga.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz