wtorek, 28 czerwca 2022

The Rock

 Wariacja taka. 

The Rock, tak Angole mówią o Gibraltarze. O Skale Gibraltarskiej, w jakimś tam sensie symbolu Morskiego Imperium, bramie do Mediterrany. Drugim takim symbolem jest Grand Harbour na Malcie. Trzecim - Kanał Sueski. I tak dalej. 

Naszedł mnie humorek, żeby zbudować jeden z klasycznych brytyjskich imperialnych starych pancerników. A konkretnie - HMS Inflexible z 1876 roku, nie pancernik nawet, a ironclad. Szkarad nad szkarady, jeden z mojej prywatnej galerii potworów. 

Wypuściło go chińskie Ostrich Hobby, w mojej ukochanej skali 1/700. W roli Skały użyłam sporego, zaprojektowanego w skali 28 mm, goblina na jaszczurze. Goblin mi się nie podobał, jaszczur ostatecznie troszkę, no ale ten goblin brzydaczny... - nie. Postanowiłam nie malować ich "naturalnie", a właśnie jako jakieś okrętowe tło. Bo tak. 

Poza tym udział wzięli kawał korzenia, ludziki z ION Models i Kot made by Mariusz Maly. 

Enjoy. 
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz