niedziela, 31 lipca 2022

In-box - Mach2 GP021 Ryan X13 - skala 1/72

 Od Victoriusa. Dziękuję. 

W ręce moje trafił taki model 1/72 - amerykański eksperymentalny samolot odrzutowy pionowego startu i lądowania VTOL, celem projektu X-13 było zademonstrowanie zdolności samolotu odrzutowego do pionowego startu, zawisu, przejścia do lotu poziomego, oraz pionowego lądowania - pełna wikihistoria.

Przyznacie że fajny kawał lotniczej historii do opowiedzenia. Ja uznałem że wykonam je w opcji modelarstwa użytkowego - czyli powstanie z niej objective do gry.

Mach 2 to zdaje się francuska dosyć wiekowa już firma. Patrząc na wypraski można uznać że tego nie da się skleić. No cóż - całkiem niedawno każdy z modelarzy zachwycał się że w ogóle ma.

Nadlewy, przesunięcia, nietransparentna owiewka, nieczytelna instrukcja, złe dopasowanie części - ten model to ma, dlatego jest dedykowany dla zdeterminowanych twardzieli.

Ja nie marudzę, wezmę i posklejam (w zasadzie już to zrobiłem - ale galeria będzie osobno :o)

Dzięki za ten wspaniały model Przemo

Dzięki siostra za przyjęcie na bloga.











1 komentarz:

  1. Piękne czasy w lotnictwie to były, niesamowite pomysły, nieskrępowane polityką... Pozdro Twardzielu Maximusie:) Przemek

    OdpowiedzUsuń