niedziela, 3 kwietnia 2016

Inbox - T14 Armata - Modelcollect - 1/72

Dziś mała Armatka.

Ja się na czołgach generalnie nie znam, ale ten mnie urzekł. Obrzydliwy jest. Brutalna siła, nawet jeśli większość z niej to póki co atrapy lub makiety.

Instrukcja:


Malowanie jedno, to defiladowe z maja 2015, ale Piotrek uzyczył mi schematu "pustynnego" ze swojej Armaty w skali 1/35.


Metalowa wanna:


Ramek z częściami są w tym modelu potworne ilości. Niepoliczalne.


I jest blaszka... Piotrek twierdzi, że większa niż w jego Armacie w skali 1/35!


Kali z jednej strony mnie zachwyciły, z drugiej wkurzyły. Zachwyciły, bo mnóstwo tego, wszystkie oznaczenia świata, symbole, godła, mniam. Ale z drugiej - co to ma do licha być? Rosja się spodziewa, że Polska znów będzie jeździła na rosyjskim sprzęcie?!
Wrrr.


5 komentarzy:

  1. To samo , co wczoraj . Skala 1/72 zdecydowanie mi bliższa !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A można prosić listę farb? Chciałbym sobie zamówić od razu komplet. Interesuje mnie malowanie z defilady.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprawdzę w domu w instrukcji, co producent zaproponował.

    OdpowiedzUsuń
  4. paleta Mr Color.
    overall green - H303/303 C
    tire black - H77/137 B
    sandy brown - H79/39 - A
    flat black - H12/33 - D
    metal black - H18/28 - E

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziw się toż to Modelcollect. Te modele jak na 1/72 są dość drogie, ale full wypas.

    OdpowiedzUsuń