piątek, 22 października 2021

Inbox - Revell - Admiral Saloon - skala 1/24

 Od Mariusza. Dziękuję. 

Czasami coś mnie podkusi i nabiorę ochoty aby skleić jakiś ładny samochód cywilny. Taki bez brudzeń, obić i wszechobecnego na czołgach błota :-)
Tym razem skusił mnie model luksusowego Opla: Admiral Saloon (produkowany w latach 1937-39), o prześlicznych kształtach, zwanych w środowisku samochodziarzy: kredens.
Mój wybór padł na model w skali 1/24 w opakowaniu Revella.

Stojąc przed ladą w sklepie, jeszcze walcząc z pokusą postanowiłem zajrzeć do środka pudła i ... byłem pozytywnie zaskoczony jakością wyprasek, jak i kolorową instrukcją.
Dopiero, jak rozpocząłem budowę, dostrzegłem na ramkach niewielkie napisy ICM. No to już teraz wiem, kto stoi za tymi trochę zbyt grubymi częściami z miękkiego tworzywa.
Kartonowe opakowanie typowe dla Revella, bardzo przejrzysta kolorowa instrukcja ze spisem farb i ramek.
Pojazd rozłożony na 7 ramkach z szarego tworzywa, plus jedna ramka przezroczysta z oszkleniem i na koniec gumowe koła, ze sporymi nadlewkami.
Nie zamierzam jakoś szczególnie wzbogacać modelu, jego wykonanie traktuję, jako czystą przyjemność modelarską i jako taki ma cieszyć oko oglądających, jak i budowniczego :-)

Ot taki salon na kółkach stworzony dla przyjemności modelarza.




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz