poniedziałek, 18 października 2021

Kościół św. Idziego

 Od Mariaszka. Dziękuję!


Wśród czeskich modeli różnorakich budyneczków wybrałem ostatnie takie coś.

Modelik jest chyba wydawnictwa Dukase, ale nie jestem tego do końca pewien. Autorem modeliku natomiast jest pan Ladislav Dousek. Cóż można powiedzieć o modeliku? Wydawał się prosty, ale niektóre elementy – zwłaszcza kopułka - dały mi trochę w kość (co zresztą widać).
Sama wycinanka jest jednak bardzo przyjemna w budowie. Ładnie wszystko pasuje, grafika bardzo atrakcyjna (o ile lubi się stare budowle i ich modele) no i oczywiście wielkim walorem jest sam temat, czyli zapomniany, stary budyneczek. Dość delikatny jest natomiast karton, dlatego większość elementów podkleiłem na 1mm tekturę, a wszystkie listki, które zaproponował projektant, właściwie z elementów usunąłem. No, ale to już każdy skleja jak lubi.

Skala 1/150

Zapraszam do galerii.

PS. A tu jest historia kościółka. 














1 komentarz: