sobota, 14 maja 2022

Inbox - MAD DOK LAB (Wargames Crew) - Ukrainian Cats 1/10: Mother Defender - skala do gry

 #putinidinachuj

Obrazek tytułowy jakoś niechcący wpadł był mi w oko na FB, pod koniec kwietnia 2022. Ujrzawszy, co ujrzałam, pognałam za tropem niczym chart posokowiec. Kilka kliknięć i - BINGO!

MAD DOK LAB to firma ukraińska, część dochodu ze sprzedaży idzie na ukraińską armię. Z wysyłką mogłoby być różnie, więc MDL sprzedaje pliki STL do samodzielnego wydruku. Z informacją, że oczywiście bez prawa do dalszej odsprzedaży. 

Koty bazują na ślicznych grafikach ukraińskiej artystki Anny Titovej z Dnipra, która ma też sklep na etsy.com

Kupiłam całą dziesiątkę, wiem od szefostwa firmy MDL, że w przygotowaniu są kolejne. Kupię, oczywiście że kupię. 

Inboxy będą po kolei. Zaczynamy od tej, która pierwsza poszła pod pędzel, czyli Matki Obrończyni. 

Zaczynamy od oryginalnej grafiki Anny Titovej:


Figurka była w pliku podzielona, ręce osobno, ale poprosiłam o wydrukowanie jej w całości + oddzielnie podstawka. Drukował Mariusz Maly, absolutny mistrz w tej branży. 


Mama Kotka. Zastanawia mnie ta zsunięta z ramienia bluzeczka. Czyżby delikatne wskazanie na gwałty, jakich z bydlęcą rozkoszą ruskie orki dopuszczają się na Ukrainkach? 




Córeczka koteczka, dzielna dziewuszka z patelnią w łapce.



Podstawka z kłębkiem wełny i rozpoczętym szaliczkiem. 


Po złożeniu:




Tę pszczółkę wypatrzyłam dopiero po zmontowaniu Matki w całość...


No i cóż. Malujemy. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz