sobota, 21 stycznia 2023

Inbox - Star Wars Legion - Luke Skywalker Operative Expansion - 28 mm

 Od Shidleya. Dziękuję. 


Luke Skywalker z kultowych Gwiezdnych Wojen (jestem fanem tej klasycznej trylogii, bez Disneyowskich dodatków) zawsze był gdzieś w moim sercu. A szczególnie ten z Powrotu Jedi i pojedynku z Vaderem i Imperatorem na nowej Gwieździe Śmierci.  Więc gdy zupełnie przypadkiem utrafiłem na figurkę Luke'a z gry bitewnej Star Wars Legion od razu ją nabyłem.
W dużym pudełku (w który zmieściłaby się nawet figurka 1/35 lub nawet większa) znajduje się sama figurka - składająca się z 4 części (korpus, głowa i ręce) wykonana z twardego plastiku, instrukcja składania wraz z listą komponentów zestawu, woreczek z kartami i znacznikami do gry i podstawka pod figurkę - płaska i okrągła (szkoda, że producent nie pomyślał o podstawce tematycznej).
Luke da się złożyć bez kleju, co natychmiast zrobiłem i w ciągu kilkunastu sekund przygotować do gry. 
Ja na nim będę testował farby Speedpaint Army Paintera ;-)
A... i twarz figurki, rzeczywiście, mimo skali, przypomina Marka Hamill'a, więc będzie ciekawie ;-).








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz