poniedziałek, 9 lutego 2015

T-70

Dziś praca Piotrka. Dzięki, brat!


Sklejany przeze mnie na jakimś wakacyjnym wyjeździe. Model ma wiele błędów i baboli czy to wynikających z winy producenta czy moich. Ale traktuję modelarstwo relaksacyjnie i nie korygowałem go. Po sklejeniu porównałem ze zdjęciem T-70. Wyglądały podobnie więc jak dla mnie wszystko ok. Jak ktoś kiedyś zrobi lepszy model to nabędę póki co ten mi wystarczy :o).
Orzeł tak nieudolnie namalowany na jarzmie powinien być po prawej stronie – tak jest w książce Mistrza Jana Magnuskiego. Czym się zasugerowałem że namalowałem inaczej ? Powiem szczerze nie pamiętam. Z jakiegoś powodu zrobiłem tak. Podobnie z numerami, te na wieży powinny być podobno na 90 % z szablonu. Malowałem ze zdjęcia i wydawało mi się że jest wykonany ręcznie i starannie.
Zrobione jak zrobione. Odłożony na półkę gotowców.

T-70  z 4 kompanii 2 pułku czołgów 1 Brygady Pancernej im. Bohaterów Westerplatte, Studzianki 1944.
Model Techmodu 1/35.


Dzięki Siostra za przyjęcie na bloga i namówienie mnie na zamieszczenie tego modelu.


1 komentarz:

  1. Jako osoba nieznająca się na szczegółach modelarstwa redukcyjnego stwierdzam co następuje; JAKI PIĘKNY MODEL! Szczególnie zachwyciło mnie zrobienie go na staro, te niedoróbki, ta rdza wyłażąca, te zabrudzenia... po prostu miodzio. No widać, że urządzenie w boju było, że po drogach różnych jeździło. Spora frajda oglądać tak naturalistycznie przedstawiony obiekt.
    - Autorowi składa się gratulacje za zrobienie modelu - właścicielce bloga podziękowania za udostępnienie.

    OdpowiedzUsuń