środa, 16 stycznia 2019

Severus Snape

Prześwietna rzeźba.

Nie jestem fanką Harry'ego Pottera. Książkę czytałam raz, dawno i szybko, bo ktoś już czekał. Bez zachwytu. Intryga akurat dla młodszych nastolatków, tak moim zdaniem, nierzeczywiści bohaterowie.

Filmu nie widziałam. Nie z powodów ideologicznych, a dlatego, że ja generalnie niemal nic nie oglądam, 2-3 filmy w roku i dość. Więc twarzy filmowego Snape'a też nie kojarzyłam. Ale kumpel sprezentował mi popiersie wyrzeźbione właśnie na bazie filmu, i ta rzeźba już mnie zachwyciła. Wyrazista, mocna, świetna twarz.

Biogram Snape'a

Pomalowałam, swoją manierą mocno go skontrastowawszy chiaroscurem. Lubimy tak.

Clay Dreams Miniatures, skala 1/10













1 komentarz:

  1. Piękny. Alan Rickman zrobił że Snape'a arcydzieło. To bez dwóch zdań najciekawsza postać całego świata stworzonego przez panią Rowling. A Twój Snape jest idealny. Mroczny i tajemniczy. Brawo! Pozdrawiam. Ruderigo.

    OdpowiedzUsuń