poniedziałek, 30 grudnia 2019

Supermarine Spitfire

Od Mariusza. Dziękuję.



Po udanych doświadczeniach z modelami samolotów w skali 1:72 od Arma Hobby, postanowiłem zrobić coś większego, aby w końcu było widać wszystkie te elementy skrupulatnie upchnięte przeze mnie w kokpicie :-)
Zdecydowałem się przenieść na skalę 1:48 a efektem jest model SupermarineSpitfire MK (no właśnie żadnego). Wykorzystałem starszy już zestaw Tamiya MK.I, własną wyobraźnię, dodatki od Eduarda i oznakowanie samolotu "Ceram" 306 dywizji RAF mjra Tadeusza Rolskiego, Anglia 1941 r. I to tyle z poprawności historycznej. Reszta to moja poprawność, mam nadzieje modelarska, dużo przyjemności i hołd dla bohaterów tamtych burzliwych wydarzeń.
Kolejny element, który nadal oceniam negatywnie to jakość zdjęć, nadal nie jestem zadowolony z efektu subtelnego odwzorowania kolorów, ale pracuje, mam nadzieję następnym razem będzie lepiej.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz