sobota, 18 kwietnia 2020

Inbox - Ignis Art - Alkonost - skala 1/10

Piękna harpia.

Alkonost to postać z ruskiej i rosyjskiej mitologii:

Alkonost

Generalnie - harpia o twarzy pięknej kobiety i cudnym głosie, ale bardzo, bardzo groźna, jak zresztą wiele postaci z rosyjskiego folkloru. Śliczności popiersie puścił ostatnio polski Ignis Art. Zachwyciłam się, kupiłam, mam.

Pudło duże, twarde, bardzo porządne.



W środku, między warstwami gąbki, kartka z listą autorów, certyfikatem autentyczności, historią i propozycją malowania.



Plus kilka miłych gadżetów: dwie naklejki i drewniany wisiorek.


Części. Wszystkie cztery.



Ani śladu jakiejkolwiek nadlewki czy szwu, nie szukajcie, bo nie ma.

Nie ma też tzw. szczucia cycem, które mnie osobiście nieraz już zniechęciło do kupna fajnej figurki czy popiersia. Ja cycków na wierzchu nie lubię, i tyle. Może gdybym była facetem, byłoby mi łatwiej; no ale. Alkonost piersi owszem posiada, ale - po zmontowaniu - kulturalnie zakryte skrzydłami. Bardzo, bardzo fajne rozwiązanie. Wielkie podziękowania dla autorów.



Skrzydła są śliczne i bardzo długie.



Buzia. Ładna, gładka, bezosobowa. Rzeźba z kategorii otwartych, pozwoli na niemal dowolną interpretację psychologiczną.




Po zmontowaniu. Użyłam jakiejś akwariowej durnostojki, tu w formie baśniowego zameczku. Na tradycyjnym postumencie trzeba by dodać długi pin, żeby skrzydła się zmieściły. Chyba nie podobało mi się takie rozwiązanie, zrobiłam po swojemu.





Teraz tylko pomalować.

1 komentarz: