niedziela, 27 września 2020

Inbox - DARK ALLIANCE - Light Warriors of the Dead Cavalry - skala 1/72

Od Victoriusa. Dziękuję :)


Zestaw Heavy Warriors of the Dead Cavalry zachęcił mnie żeby wziąć te figurki na warsztat. Gdy zacząłem je montować coś mnie tchnęło i przeszukałem strony internetowe w poszukiwaniu zawartości tego drugiego zestawu. Tak okazało się że te dwa zestawy się uzupełniają. W oby był ten sam zestaw koni. W lekkiej kawalerii znalazły się pozostałe figurki dowództwa. Postanowiłem szybko uzupełnić armię o ten zestaw. Dzięki temu cała ciężka konnica wylądowała na koniach z kropierzami.

Prezentuję tutaj zdjęcia figurek lekkiej kawalerii umarlaków. Ciekawe pozy. Obiecujące detale.

Zapraszam do oglądania

Dzięki siostra za przyjecie na bloga.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz