piątek, 4 września 2020

Inbox - Kinetic - F-16 D Block 52+ - skala 1/48

Od Victoriusa. Dziękuję.


Gdy Kasia zamieściła in-box Mariusza polskiego F-16 pomyślałem sobie - może uda się namówić Mariusza na symultanę - mam w swoich zasobach takiego samego.

Sprawdziłem co mam u siebie i okazało się że mam wcześniejszą wersję tego samolotu wydaną przez Kinetic - dwumiejscową wersję D Block 52+.
W pierwszym odruchu chciałem ściągać wersję jednomiejscową - ale uznałem że może będzie ciekawiej gdy ja zrobię dwumiejscowego Jastrzębia - a Mariusz jednomiejscowego. W tym samym zestawie kalkomanii Techmodu które Mariusz zamieścił w swojej recenzji jest bardzo ciekawe (dużo ciekawsze niż to w pudełku) malowanie wersji dwumiejscowej. Mariusza też nie trzeba było specjalnie namawiać ... powiem więcej .. raczej będę musiał go stopować wobec moich realizowanych rozgrzebanych projektów. Mam nadzieję zatem że już niedługo będziecie mieli okazję oglądać w galerii nasze F-16-tki.

Co do modelu - odsyłam go recenzji Mariusza - https://madhamsters.blogspot.com/2020/08/inbox-kinetic-f-16-cd-block-52-skala-148.html - moja różni się kalkomaniami oraz brakiem możliwości wykonania wersji jednomiejscowej.

Dziękuję siostra za przyjęcie na bloga - odwdzięczę się galerią.
No i symultanę czas zacząć :o)









1 komentarz:

  1. Potwierdzam, szczera prawda, niektóre elementy warsztatu już czekają aby się pokazać szerszej publiczności. Trzymam kciuki za Victoriusa.

    OdpowiedzUsuń