piątek, 16 lipca 2021

Inbox - Wargamer: Hot&Dangerous - Betty the Ranger - skala 28 mm

 Panieneczka. 

Kiedyś już miałam w łapach i pod pędzlem kilka dziewczyn z cyklu Hot&Dangerous. Nie zachwyciły mnie przesadnie. Odbierałam je jako zbyt przeseksualizowane, niepotrzebnie gołe dekolty, prowokujące pozy, obnażone tu i ówdzie pośladki. Nie lubię. I przestałam się tą serią interesować. 

Tymczasem...

Dostałam jakiś czas temu w prezencie kilka dziewczyn z - że zacytuję kumpla-darczyńcę - drugiego sezonu serii. I... przestałam się stroszyć. Są ładne. O wiele fajniejsze, niż sezon pierwszy. 

Tylna strona pudełka, czyli render:


Na boczku pudełka mamy opis - historię panienki:


I części. Figurka jest metalowa, ale tym razem nie bardzo jej to zaszkodziło. Odlew jest czysty, bez nadlewek, buzia ładna. 




No i cóż. Teraz tylko malować. 







1 komentarz: