wtorek, 13 lipca 2021

Ścinawka Średnia, 25-27.06.2021


 Kupa zdjęć od Mariusza. Który skądinąd też przywiózł stamtąd nagrody. 


Mariusz, wielkie gratulacje!

W dniach 25-26 czerwca w Ścinawce Średniej - Dolny Śląsk odbył się Pierwszy Stacjonarny Międzynarodowy Konkurs Modeli Kartonowych i Plastikowych Radków-Ścinawka Średnia 2021. Po raz pierwszy nie tylko w tym miejscu ale także i dla mnie.
Tak, tak zdecydowałe się nie tylko uczestniczyć biernie, jako widz-obserwator, ale także i pokazać swoje modele.

Przyznaję, że byłem zaskoczony ogroną liczbą fantastycznie wykonanych modeli papierowych ale także plastikowych, zaróno z PL jak i CZ. Przy okazji podziękowania dla Wszystkich, którzy mnie wspierali przez te wszystkie lata, oraz dla Krystiana, który już na miejscu nie szczędził sił i czasu aby konkurs przebiegł bez zakłóceń. Przyznam, że atmosfera była wspaniała a organizacja super.
To już na koniec, jeden z moich modeli znalazł uznanie w oczach sędziów, co mnie niezwykle ucieszyło i zmotywowało. Na pewno bez problemu zgadniecie sami który to model plastikowy :-) Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić do galerii i umówić się na spotkanie w Ścinawce w przyszłym roku. Do zobaczenia.








































































1 komentarz: