sobota, 1 stycznia 2022

Inbox - Soldiers - Roman Infantry Officer, Battle of Strasbourg, 357 AD - skala 54 mm

 Z wykopalisk. 

Wykopane, zagospodarowane, pójdzie do przyjaciela. Po pomalowaniu ofkors. 

Kolejny ludzik z cyklu "Nie pamiętam, skąd go mam". Czas chyba zacząć leczyć demencję.

Tylna strona pudełka z naklejonym analogowym zdjęciem pomalowanej figurki:



Instrukcja, research historyczny:


Części:



Twarz. Niewiele widać...


Hełm. Ładny.



I clou tej historii: tarcza. Właśnie w tej postaci wyjęłam ją z pudełka. Prawie już pomalowaną. I nie, nie domyślam się, pojęcia nie mam, kto ją zaczął malować. Na pewno nie byłam to ja. 

Chyba ją zachowam. Znaczy nie będę przemalowywać. 



I ludzik poskładany:

Maluje się. 

1 komentarz:

  1. Stary , dobry "Soldiers " . Zdecydowanie za wcześnie zszedł ze "sceny " .

    OdpowiedzUsuń