wtorek, 25 stycznia 2022

Trasy Rowerowe 2021 - Borucice - Stobrawski Park Krajobrazowy

 Od Victoriusa. Dziękuję. 

Stało się tradycją zamieszczać materiały z dużym opóźnieniem. Czasy są trudne i jak to mówią obyśmy zdrowi byli i tylko takie zmartwienia mieli.

Tę trasę wykonałem podczas wypadu popołudniowego. Stobrawski Park Krajobrazowy jest położony w województwie opolskim w obszarze miejscowości Wójcice dochodzi on do granic województwa a co za tym idzie jest niemal na wyciągnięcie ręki ... a w zasadzie roweru.

Opracowałem trasę, przejazdu (posiłkując się zwiadem satelitarnym) i ruszyłem.
W większości droga prowadzi przez ostępy leśne i pola. Po części skorzystałem z oznaczonych szlaków turystycznych - czerwonego na kierunku Bierutów-Biskupice (nieduży odcinek) oraz zielonego - Borucice - Brzeg (zjechałem z niego kierując się miejscowość Wójcice - tak trafiłem na miejsce które jest na zdjęciu nr 17-18. Najbardziej malownicze- niemal magiczne miejsce. Przyznam się Wam - wracałem do niego kilkukrotnie kiedy tylko było to możliwe. To zdjęcia nie są zbyt udane - nie było słońca - niemniej jednak poczułem się jakbym wjechał do Magicznej Krainy.
Polecam wypady w takie miejsca - trudno tam spotkać drugiego człowieka - wszelkie miejscowości i siedziby ludzkie są daleko, kilkanaście km drogi przez las.
Już niedługo ruszę w kolejne rowerowe podróże.

Miłego oglądania.
Dzięki siostra za przyjęcie na bloga.
























1 komentarz:

  1. Oglądanie takiej wspaniałej zieleni w szary, pochmurny, mokry, dzień to duża frajda dla oczu i bardzo miłe wspomnienie.

    OdpowiedzUsuń