niedziela, 13 marca 2022

Inbox x 2 - AK Interactive - Modern Desert Uniform Colors / Woodland & Flecktarn Camouflages

 Od Shidleya. Dziękuję. 

Witajcie

W moim ścisłym kręgu zainteresowań są czasy współcześnie (no dobrze tak mniej więcej "po Wietnamie"), stąd też by ułatwić sobie pracę nabyłem drzewiej dedykowany do figurek (Figure Series) zestaw do malowania współczesnych 'zielonych' kamuflaży mundurowych.
Zestaw 6 farb, którym wg AK można wymalować woodlandy: brytyjski i amerykańską wersję multicamu, niemiecki flecktarn, hiszpański pikselowy leśny, oraz zielone wersje chińskich pikseli i rosyjski mundur polowy.
Oczywiście można się zastanawiać czy sześcioma odcieniami da się stworzyć super realistyczne odzwierciedlenie realnych barw na mundurach, ale aż takim purystą nie jestem, więc zestaw służy mi od jakiegoś czasu z dobrym skutkiem.
A ponieważ ostatnio (od ODS) spor dzieje się w okolicach pustynnych zacząłem dość intensywnie poszukiwać podobnego zestawu właśnie dedykowanego kolorom piaskowym. I niestety tego którego chciałem już nie upolowałem, natomiast...
Niedawno AK wydało poszukiwany przeze mnie zestaw w serii 3G. No wiec nabyłem i... i zawiodłem się troszkę, bo na odwrocie pudełka nie było (jak w starszej wersji) pokazanych przykładowych wzorów a jedynie obrazki dwóch figurek, które pojawiły się w opisywanej wcześniej przeze mnie publikacji AK Learning Series 8 - o współczesnych mundurach. Ale od czegóż jest internet.. znalazłem rewers starego pudełka i.. ani kolory ani też ich wersje zawarte w zestawie nijak się mają do wersji wcześniejszej. Ale cóż.. trudno, będziemy malować dobierając barwy 'na oko'...
Sumarycznie oba zestawy polecam osobom malującym współcześniaków bo ułatwiają pracę z obecnymi mundurami.

A i zanim przejdziemy do fotek..
Wiecie po co na zakrętce do farb 3G malutki otwór? Żeby można był tam wlać kropelkę farby i od razu wiedzieć co zawiera buteleczka... pomysł świetny ;-)

Dziękuję Kasi za przyjęcie na bloga.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz