poniedziałek, 28 marca 2022

Marie-Anne von Danzig

 Karaczka. 

Prościutki, bitewniaczy modelik Zvezdy, tyle że zrobiony w dobrej skali - 1/350. Miałam toto od dawna, dopiero teraz przyszedł na nie czas. 

Podrasowałam stateczek, na ile byłam w stanie. Głównie malowaniem, no bo ja to słynny oszust pędzelkowy jestem. W oryginale była to Kolumbowa "Santa Maria" - nic do niej nie mam, ale serce też mi żywiej nie zabiło. Drobne przeróbki i mamy typową hanzeatycką, gdańską karakę z końca XV wieku. 

Tarczki herbowe - gdańskie - według herbarza gdańskiego patrycjatu autorstwa Mariusza Gizowskiego:


Rysowało się to o tak:






Tak samo z ręki narysowałam banderki. 

Imię oczywiście na cześć mojej prababci Marianny, między innymi zajęciami - przedwojennej gdańskiej Fischfrau. 

Ludki ION Models, kot Mariusz Maly, podstawka MAS. 

Enjoy. 


















3 komentarze: