piątek, 22 kwietnia 2022

Inbox - Nordlys Miniatures - Companion - skala 1/10

 Stary pan ze starym psem.

Piszę to niemal 20 już dni po śmierci mojego Gapuszka i 3 dni po adoptowaniu dwóch uroczych suczek, Karmelki i Lukrecji. Już nie w takiej rozpaczy. 

Zamówiłam ten pocyc w grudniu, przyszedł w lutym, dosłownie w przeddzień śmierci Gapcia. Na razie odłożyłam go na półkę, na zaś. Niech opadną emocje. 

Nie jestem fanką takiego malowania, jak na obrazku tytułowym, ale na razie nie umiem wymyślić nic sensownego. Niech poczeka. 

Przyszło w twardym, małym pudełku:


Zawartość:


Patrząc na ten obrazek nie da się uciec od skojarzeń z bożyszczem wszystkich zwierzolubów, czyli tzw. Tęczowym Mostem. Do którego ja osobiście mam stosunek dosyć ostrożny. Z wielu różnych powodów. 


Część tzw. główna, czyli korpus pana i pies:


Ta morda...



Twarz pana:





Czyż nie jest to piękne?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz