niedziela, 1 września 2024

Inbox - ToRo Models - 35F126 - Żołnierz 10 Pułku Strzelców Konnych (Zmot) - Wrzesień 1939 - skala 1/35

 Od Victoriusa. Dziękuję. 

Dzisiaj 1 września który to dzień związany jest nie tylko z nowym rokiem szkolnym ale także a może przede wszystkim z kolejną rocznicą zaatakowania Polski przez niemcy.

Tego to pamiętnego września 1939 roku nasi sąsiedzi rozpoczęli realizację zmodyfikowanej wersji Mitteleuropy. I nawet jeżeli po I wojnie nie byli już mocarstwem to mocarstwowe myślenie zostało i w nowej NSDAP-owej otoczce było realizowane. Uproszczenie ? Naprawdę ? Aż jestem ciekawy pomysłowości i ripost komentujących.

Ta figurka to świąteczny prezent od Siostry, Dzięki Kasia. Będzie użyta w pewnej tworzącej się koncepcji dioramy ... którą .. zapewne kiedyś zacznę budować.

W mojej ocenie figurki Toro są jak najbardziej w porządku. Rozumiem że mogą być zastrzeżenia .. ale aż takim purystą nie jestem żeby to wychwycić. Może mam za słabe okulary ? Nie wiem. Zwróćcie uwagę na główki - bo w tym zestawie (rewelka) są dwie - w berecie i hełmie - dla mnie bomba. Jakością dorównują wiodącym firmom (nie żeby padła tu nazwa Hornet).

Figurka ciekawa i potrzebna. Części jak to w żywicach mało - ale po co tracić czas na sklejanie jak można wykorzystać na malowanie.

Miłego oglądania i dzięki za przyjęcie na bloga Kasia.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz