sobota, 6 marca 2021

Inbox - Człowiek z Kartonu - żaglowcowe wraczki 3D - skala 1/700

 Takie małe, a tyle radości. 

Człowiek z Kartonu
, znany na FB jako wziął się ostatnio za robienie modelarskich dodatków na zamówienie. Dysponuje drukarką 3D i ustrojstwem do palenia laserem. Zgadałam się z nim w pierwszych dniach lutego, żeby mi wydrukował kilka okrętowych siedemnastowiecznych wraczków żaglowców. Wraczki znalazłam w necie, w postaci darmowego pliku do wydruku 3D. Podałam Krystianowi wymiary w skali 1/700 i... MAM.
Są śliczne. Nie zgubiły detalu, co widać zwłaszcza na upiornie ozdobnym Sovereign of the Seas. Oczywiście: deski pokładu mają grubaśne i armaty uproszczone, ale to już "wina" projektu, nie druku. To są modeliki, czy nawet znaczniki, do gry. Ale wystarczy trochę poskrobać, a otrzymamy cudne modele modelarskie 😉
Poza tym Krystian wydrukował mi - też z darmowego pliku - armaty do HMS Pantaloon w skali 1/200 (te wycinankowe były takie, że tylko siąść i rzewnie zapłakać). Oraz garstkę ludzików w 1/400 (to te zielone). Dobrze mu wyszedł ten druk.
W następnej transzy, już wkrótce, zamówię lasery. Też do okrętów. Ja sklejam sporo kartonówek, zgodnie z życzeniem Zamawiającego przeskalowywanych do 1/200. W planach mam np. rosyjską Borę, GPM, z 1/100 do 1/200. Żadna firma mi tego nie zrobi, a Krystian obiecał, że tak 🙂
Reasumując: dziękuję i żarliwie polecam.




























1 komentarz: