poniedziałek, 29 listopada 2021

Bradley

 Śliczność od Mariusza. Dziękuję. 

Dzięki uprzejmości Kasi i pojemności Chomiczka :-) miło mi zaprezentować wynik ostatnich wytężonych prac. Jakiś czas temu trafił na warsztat, na tą chwilę mój ulubiony pojazd gąsienicowy, tj. amerykański bojowy wóz rozpoznawczy noszący imię znakomitego generała Omara Bradleya w wersji M3A3 czyli zwiadowczej. Ulubiony, znaczy musi być wykonany z najwyższą staranności. I tak też ze wszystkich sił chciałem aby się stało. Poza pełnym wnętrzem, włącznie z okablowaniem, przygotowałem po raz pierwszy w życiu podstawkę, aby całość wyglądała jeszcze bardziej atrakcyjnie.Wprawne oko dojrzy zapewne różne techniki modelarskie. Zaznaczam, że model był budowany ze zdjęcia, stąd wynikają pewne ograniczenia, co mimo wszystko trochę utrudnia prace. Zapraszam do galerii i poproszę chociaż o krótki komentarz co się podoba a co do poprawy.

Dla porządku dodam, że model został wykonany w skali 1/35 ze świetnych zestawów Meng Model.

Na początek zdjęcie referencyjne. Życzę miłego oglądania.

























5 komentarzy:

  1. Mistrzostwo świata ! Jedno , wielkie : ŁAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super model ! A jakiej to rasy pies zaczepno-obronny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiście maltańczyk, kanapowy pieszczoch :-)

      Usuń
  3. Absolutnie nie moja bajka, ale tak ładnie zrobione, że aż mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń