sobota, 20 listopada 2021

Inbox - Dobry Chińczyk - Monitor ORP Warszawa - skala 1/700

 Wielki rzeczny pancernik. 

Napisałam, że producentem jest Dobry Chińczyk, bo w roli nazwy producenta występuje na instrukcji skrót "IM" - ja nie wiem, co to jest, ja niczego takiego nie znam. OK, może jestem niedoinformowana, a może to jakaś kolejna chińska efemeryda. Whatever. 

ORP Warszawa

Nasze rzeczne monitory wszyscy okrętowcy znają. Modeli też parę powstało, przy czym zdecydowana większość to duże rozmiary, dla mnie nieinteresujące kompletnie. Jakiś czas temu Jadar puścił siostrzanego ORP Horodyszcze, też mam. Ale to tutaj - skusiło mnie, że składa się z blaszek. Samych blaszek...

Przyszło toto w strunowym woreczku. Kartka, którą reprodukuję jako zdjęcie tytułowe, to instrukcja składania. Cała. 

Zawartość woreczka:



Blaszki do złożenia jak torcik, powstanie z tego kadłub. Nie wiem. Chyba sobie go wytnę z tektury albo z polistyrenu. Burty i tak trzeba będzie jakoś odtworzyć, a po złożeniu torcika na pewno powstaną warstwice. 


Detale. Dobrze, dużo ich. Ale...

Pomysł zwijania wieżyczek z blaszki - nie. Moje stanowcze nie. To nie ma prawa się udać. Zrobię wieżyczki z pręta polistyrenowego i tylko nakryję blaszkową kopułką. 

Burty niby są na blaszce... No nie wiem. Pomyślę. 



Na dole porównanie z modelikiem Jadara. Jakby rozmiar troszeczku nie ten... 

Nie szkodzi. Będzie małe i śliczne. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz