niedziela, 23 października 2022

Inbox - AK Interactive - Night Creatures Flesh Tones 3Gen Paints

 Farbki. 

Znaczy tak. Ja jestem pędzlarz, aerografu nie mam i nie planuję. A z drugiej strony lubię tym pędzlem malować rzadkimi farbami, kilka warstw layeru raczej niż jedna grubsza base. Skutek jest taki, że strasznie marudzę na farby rzadkie, ze słabym, nietrzymającym pigmentem - za to bardzo lubię całą linię 3Gen, czyli gęstość zawiesistej śmietany i bardzo mocny pigment. 

Ten zostaw kupiłam nie po to, by malować wampiry, a dlatego, że spodobały mi się odcienie. I pierwsze co zrobiłam, to go rozparcelowałam po moich stojaczkach z farbami, a pudełko wywaliłam. 

"Lista obecności" na boczku pudełka:


Przykłady malowania z tyłu:


I zawartość. 
Nie lubię AK-owskich pudełek. Są bardzo słabe, słabiutko zamknięte, a w środku mają chudą wytłoczkę, która zajmuje dużo miejsca i bardzo szybko się kruszy. I te niby dołki do rozrabiania farb, no ludzie. Co niby z takim czymś zrobić?



Bo same farby - miód. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz