niedziela, 12 lutego 2023

Inbox - Daniele Found Miniatures - Cruella the Old Lady - skala ok. 1/10

 Pani stara.

Znaczy tak. Ja plus minus kojarzę, że Cruella to zła bohaterka 101 Dalmatyńczyków, ale jak zaczęłam robić research, to aż się przytkałam. Bo okazało się, że Dalmatyńczyki mają i wersję pisaną, i kilka telewizyjno-kinowych, w tym i kreskówki, i filmy aktorskie, i jeszcze bodaj komiks. Cruella de Vil występuje chyba we wszystkich (ale nie przysięgnę). Wszędzie jest drapieżnym wampem z czarno-białymi włosami - one jej chyba dają jakąś supermoc, albo co? - i demoniczną długą fifką w palcach. 

Daniele wyrzeźbił ją jako staruchę. Taką koszmarną starą zasuszoną babę. A że ja takie szkarady bardzo lubię - tak, to już chyba jest turpizm, tak - to ją sobie z miejsca kupiłam. 

Pudło, jak zwykle, bardzo porządne, opakowane, zadbane. 


W pudle zestaw karteczek:



Części. Wszystkie cztery. 


Ta szponiasta łapa...



No i Cruellowa facjata. Czyż ona nie jest piękna?





Dalmatyńczyki też niczego sobie. 


No i poskładana. 


Maluje się. 


1 komentarz: