czwartek, 16 lutego 2023

Zimowi Niemcy vol. 2

 Od Victoriusa. Dziękuję. 

Tytułem wstępu :
W grze jak i w prawdziwej wojnie są dwie strony konfliktu. Seria "zimowi niemcy" to przeciwwaga do cyklu "'zimowi rosjanie".

Dzisiaj prezentuję główne dowództwo w otoczeniu ciężkich jednostek wsparcia bezpośredniego. Mamy więc artylerię ppanc reprezentowaną przez PAK-36, PAK-36 (r) (ex sowieckie F-22) oraz Nebelferwer 41 (15-cm Nb. W. 41). To solidne elementy artyleryjskie które mogą zmienić obraz bitwy. Dowództwo wie gdzie i kiedy je użyć.
To figurki Italeri, HaT oraz Ceasar (pochodzenia HQ nie wspomnę) w skali 1/72.

Zapraszam do galerii, dzięki siostra za przyjęcie na bloga.


























3 komentarze:

  1. Czyzby HQ zrobila zla firma Zvezda, ze zlej Federacji Rosyjskiej? Po co wiec kupiles jej produkt, albo jesli juz miales czemu go nie wyrzuciles? Ta rusofobia to juz nawet smieszna nie jest, szczegolnie na blogu modelarskim.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rusofobia - nawet jeżeli tak jest , to moje prawo. Czemu chcesz mi je zabrać ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam zamiaru niczego Ci zabierać. Widze tylko lekki dysonans. Jak sie czegos/kogos nie lubi to po co to kupowac, kleic i malowac, no I jeszcze patrzec na to podczas rozgrywki? Przeciez to musi byc prawdziwa torture. Mozliwe ze Zvezda wspiera machine propagandowa RU produkcja modeli, kto wie jaki oligarcha jest jej wlascicielem, a moze to koncern panstwowy? Tropow moze byc wiele ... Ja zas mam to gdzies i zakupilem ostatnio Dodge 3/4 tony ich produkcji, bardzo lady model. Tylko mnie Rosjanie nie strasza po nocach.

    OdpowiedzUsuń