czwartek, 16 maja 2024

Green Stuff World - Opaque Cold Colors

 Farbki.

Farbek nigdy nie dosyć. A tym bardziej, gdy się trafi zestaw pasujący do mojego osobistego sposobu postrzegania świata - chłodne, wypłowiałe odcienie, trochę pastelowe, a trochę szarobure. 

Możliwe, że mam jakąś wadę wzroku (oprócz tych, o których wiem rzecz jasna). Jaskrawe odcienie mnie rażą i bolą, na żółte się z obrzydzeniem wykrzywiam, odpoczywa używając właśnie takich jak te tutaj, wyszarzałych i chłodnych. 

Tylna strona pudełka:



Zawartość. Wytłoczka od razu won. 


I porównanie z nadrukowanymi na pudełku "próbkami" kolorów. No, prawie. Nie odbiegają za bardzo. 


Opaque to farby gęste i mocniej kryjące niż zwykłe layery, zawierające więcej pigmentu. Na razie odnotowałam ich śmietanową, gładką gęstość, malowanie z ich udziałem jeszcze przede mną. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz