sobota, 18 maja 2024

Inbox - Mark I Models - Mil Mi-2 RCH/T/U - skala 1/144

 Nie umiem w letadla. Ale to było mi potrzebne do dioramy. 

Se wymyśliłam albowiem śmigłowiec ratowniczy podnoszący z wody albo z innej jednostki rozbitka czy chorego w uprzęży. A rzecz dziać miała się w Polsce, w latach 90-tych powiedzmy, przednatowskich. I padło na tego Milusia. 

Tyln strona pudełka z malowaniami. Jak go kupowałam, to patrzyłam, żeby miał polskie kalki. Bo ogarnięcie jeszcze oddzielnych kalek do niego, to by było już dla mnie za dużo. 



Instrukcja:




Ramki. Przeżyłam małe zdziwienie, bo w pudełku były 2 kompletne modele. Tak, na pudełku było napisane, że są 2. Gapa ze mnie nieprawdopodobna. 


Nie wiem, jak koledzy lotnicy oceniają ten model, dla mnie jest on bardzo fajny, idealnie się nada na dioramę. 





I kalki:



I będziem budować. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz