niedziela, 24 listopada 2019

Inbox - Revell - Mil Mi-24 - skala 1/100

Od Shidleya. Dziękuję.

"Mi-24 D jaki jest każdy widzi ;-)

link

Ja lubię go z bardzo osobistych wojskowych powodów. Stąd też mam trochę hindów w różnych skalach w domowej gablotce.

Revell produkuje Mi-24 w różnych skalach i wersjach, dziś przedstawiam Wam wersję D w bitewnej skali 1/100. Model bardzo ładnie wykonany (min. wgłębne linie podziału) i nawet jak na tą skalę w miarę dokładnie. Wadą zestawu jest tylko jedno i do tego rosyjskie malowanie oraz brak pilotów. A teraz zdjęcia:









 Pisałem swego czasu o świetnych modelach w skali 1/100 z serii Team Yankee i stamtąd pochodzą kalkomanie dopasowane do czasów Układu Warszawskiego


I hurrra są tu 4 malowania dla polskich hindów i to do tego wszystkie przypisane były do 49 pśb z Pruszcza Gdańskiego - czyli podwójne hurrrrra.

Kalki świetne o ile cyfry mogłyby być pojedyncze to szachownic do pojazdów LWP nie zabraknie mi ani do 1/100 ani 1/144, a może nawet do 1/72.

Dziękuje Kasi za przyjęcie na bloga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz