piątek, 2 października 2020

Inbox - Games Workshop Necromunda: Delaque Gang- skala 28 mm

Od Victoriusa. Dziękuję.


Warhammer produkuje figurki do różnych stworzonych przez siebie systemów. Jest fantasy, jest 40-tysięczne milenium, jest i postapokaliptyczny świat Necromundy.

I w zasadzie nic więcej nie potrafię na ten temat powiedzieć. Nigdy nie grałem w Warhammera .. i myślę że nie zagram. Po prostu podobają mi się niektóre figurki tej firmy.

Te spodobały mi się tylko i wyłącznie dlatego że bardzo (mi) przypominają asystentów Nawigatora III klasy z filmu Diuna w reżyserii Davida Lyncha z 1984 roku.

Stworzyliśmy z Lordem system (w zasadzie Lord go tworzył - ja mu tylko asystowałem :o) ) który nazywamy WP. Nasz wspaniały dyżurny system w który można zagrać nawet w "zmęczone popołudnie". Mechanika tej gry utworzona na bazie HOTT umożliwia rozgrywania bitew dowolną armią.

Z tych ciekawych figurek będzie kolejna. Na ostatniej stronie instrukcji jest zamieszczona wstępna rozpiska podziału pionów na podstawki.

Figurki Warhammera to całkiem eleganckie bardzo realistyczne produkty. Skleja się je jak modele - i są przygotowane do malowania washami. Dają fantastyczny materiał do dowolnych projektów


Miłego oglądania.

Dzięki za przyjęcie na bloga siostra.













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz