niedziela, 29 listopada 2020

Inbox - Academy - US 2.5 ton Cargo Truck & Accesories - skala 1/72

 Koń roboczy. 

Wiecie, ja jestem tak stara, że pamiętam jeszcze czasy, gdy pojawiające się rzadko w Polsce modele Academy były rarytasem na miarę Bursztynowej Komnaty. Naprawdę. I kiedy, trzymając takie pudło w rękach, człowiek nie mógł tchu złapać z zachwytu, zdumienia, podziwu i w ogóle. A potem aż bał się sklejać, żeby przypadkiem nie zepsuć. 

Parę dosłownie dni temu wpadł mi w łapy model amerykanskiej podstawowej ciężarówki (dzięki, Piotruś!). I powiem Wam, że - chociaż efektu WOW! już nie ma, jakoś człowiek był przywykł - to wciąż jest to kawał dobrego, bardzo porządnego modelu.

Boczki pudełka:




Instrukcja:







Ramki:





Ramka z klamotami:



Szybka i kalkomania:


Rok wydania - 2004. 

Fajne to jest. 


1 komentarz:

  1. W mojej ocenie - pewnie już nieaktualnej bo zatrzymałem się na możliwościach pancerki 1/72 wiele lat temu to jeden z lepszych modeli GMC w tej skali. Aczkolwiek przyznaję nie widziałem tych IBG w środku i być może jest już zdeklasowany.

    OdpowiedzUsuń